Svar på kommentar

Fråga : haha hur kan man bli sjuk av ett tuggimi??? lögligt.
Förklara gärna.
Svar: Grejen var att jag råkade svälja ett tuggimi och det fastande fick inte ner det. Så fick typ panik och satt på lektionen och börja hosta jätte mycket sen kom det ner. När det var nere så va jag jätte hes kunde typ inte prata och va inte ett dugg förskyld eller hes innan. Senare på dagen började jag hosta och tempt i näsan och massor.
Nu har jag varit hemma från skolan hela vecka för att jag har varit förskyld, idag så började det göra ont i mitt öra och vet inte varför men mamma tror det är pga. att jag har varit så himla förskyld och sånt så har det gått upp så nu är jag förskylt, hes och hör inget i mitt högra öra. Så kan det gå och jag tror tuggimit skavde i stembandet när det fastna därför blev jag så hes. Hoppas du fått svar på din fråga Puss <3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback